Asiakastoimeksiannoissa tarvitaan laaja-alaista osaamista, joka voi olla muutakin kuin juridiikkaa. Yksi keskeisistä tehtävistä on oikeudellisen tiedon hakeminen kansainvälisistä tietokannoista. Toisinaan taloudellisen aineiston tilastollinen analysointi nousee keskeiseen rooliin. Hyvin tavanomaista on, että asiakirjoja on käännettävä toiselle kielelle.
Tarjoamme asiakastyön tueksi monipuolisia lisäpalveluita tekoälystä ja asiakirjojen automatisoinnista inspiroiviin asiakastapahtumiin.
Lisäpalvelut asiakkaillemme
Signe-sopimustyökalu: Sopimusmallien laatiminen ja automatisointi asiakkaillemme
Tekoäly liikejuridiikassa: Sparrausapua tekoälyn hyödyntämiseen liiketoiminnassanne
Tiedonhaku- ja raportointipalvelut: Tunne asiakkaasi (Know Your Customer eli KYC) -selvitykset, toimialaraportit, lainsäädäntö- ja oikeuskäytäntökatsaukset sekä räätälöidyt tiedonhakupalvelut
Käännöspalvelut: Liikejuridiikan käännökset suomeksi ja englanniksi
Koulutukset: Yksilöllisesti tarpeidenne mukaan rakennetut verkkokurssit, työpajat ja muut koulutukset
Asiakastapahtumat: Seminaarit, webinaarit ja roundtable-keskustelut liike-elämän ja juridiikan ajankohtaisista aiheista
Ajankohtaisjulkaisut: Uutiskirjeet, artikkelit ja blogit tuoreista ilmiöistä liikejuridiikan näkökulmasta
Oikeusmuotoilu: Oikeusmuotoilun tavoitteena on käyttäjäkeskeisyys