Neuvoimme Nosh Company Oy:tä sen ostaessa oikeudet Samuji-brändiin. Menestyksekkäästi liikevaihtoaan ja kannattavuuttaan kasvattanut yhtiö uskoo kaupan edelleen vahvistavan liiketoimintansa kasvua.
Samuji-brändi ja siihen liittyvät oikeudet asetettiin myyntiin muotiyhtiö Samujin hakeuduttua konkurssiin maaliskuussa 2021.
”Olemme äärettömän kiitollisia ja innostuneita mahdollisuudestamme jatkaa tämän arvostetun brändin tarinaa. Samuji-brändi on ollut lukuisille asiakkaille merkityksellinen. Toivotamme heidät kaikki mukaan rakentamaan brändille uutta tulevaisuutta kanssamme”, Nosh Companyn toimitusjohtaja Antti Järvinen kommentoi.
Tiimimme neuvoi Nosh Companya kauppaneuvotteluissa ja brändisalkun läpikäymisessä sekä laati tarvittavat sopimukset.
NOSH on suomalainen vaatemerkki, joka tunnetaan vastuullisesti valmistetuista ylellisen pehmeistä ja laadukkaista naisten-, miesten- ja lastenvaatteista. Yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli 12,28 miljoonaa euroa ja liikevoitto 730 000 euroa. Nosh Company Oy perustettiin vuonna 2009.