Liiketoiminta­palvelut

Liiketoiminta­palvelut

Uramahdollisuuksia eri alojen asiantuntijoille

Haluatko saada vastuuta ja kehittyä yhdessä osana ammattitaitoista tiimiä? Meillä työskentelee liiketoiminnan tukena 80 hengen joukko eri alojen asiantuntijoita assistenteista kääntäjiin ja talousasiantuntijoista viestinnän ammattilaisiin.

Meillä voit työskennellä seuraavissa palveluissa:

  • assistenttipalvelut
  • HR
  • ICT
  • kokouspalvelut
  • käännöspalvelu
  • riskienhallinta
  • talous
  • tietopalvelu
  • viestintä ja markkinointi

Tule mukaan rakentamaan kestäviä menestystarinoita!

Avoimet työpaikat

Vaikka unelmatyöpaikkasi ei olisikaan juuri nyt avoimena, voit jättää meille avoimen hakemuksen.

Rekrytointiprosessimme

01

Täytä hakemus ja kerro meille itsestäsi ja osaamisestasi..

02

Hausta riippuen saatamme lähettää sinulle videokysymyksen. Videovastauksen tekemiseen saat aikaa vähintään kaksi päivää.

03

Tutustumme kaikkiin saamiimme hakemuksiin. 

04

Kutsumme osan hakijoista henkilökohtaiseen haastatteluun. Haastatteluun osallistuu yleensä tiimin esihenkilö, HR:n edustaja ja mahdollisesti joku muu tuleva kollegasi. Saat tiedon haastattelijoista haastattelukutsun yhteydessä. Haastattelukierroksia voi olla yksi tai useampi.

Jos et saa kutsua haastatteluun, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse ja tarjoamme mahdollisuuden saada palautetta puhelimitse.

05

Sinut kutsutaan soveltuvuusarvioon ja englannin kielen testiin, joiden tulokset täydentävät ja syventävät haastattelutietoa. 

06

Ilmoitamme valinnoista kaikille haastatteluun osallistuneille hakijoille puhelimitse.