Lisäpalvelut

Asiakastoimeksiannoissa tarvitaan laaja-alaista osaamista, joka voi olla muutakin kuin juridiikkaa. Yksi keskeisistä tehtävistä on oikeudellisen tiedon hakeminen kansainvälisistä tietokannoista. Toisinaan taloudellisen aineiston tilastollinen analysointi nousee keskeiseen rooliin. Hyvin tavanomaista on, että asiakirjoja on käännettävä toiselle kielelle.

Tarjoamme asiakastyön tueksi monipuolisia lisäpalveluita tekoälystä ja asiakirjojen automatisoinnista inspiroiviin asiakastapahtumiin.

Lisäpalvelumme

SIGNE-SOPIMUSTYÖKALU

Sopimusmallien laatiminen ja automatisointi asiakkaillemme

TEKOÄLY LIIKEJURIDIIKASSA

Sparrausapua tekoälyn hyödyntämiseen liiketoiminnassanne

TIEDONHAKU- JA RAPORTOINTIPALVELUT

Tunne asiakkaasi (Know Your Customer eli KYC) -selvitykset, toimialaraportit, lainsäädäntö- ja oikeuskäytäntökatsaukset sekä räätälöidyt tiedonhakupalvelut

KÄÄNNÖSPALVELUT

Liikejuridiikan käännökset suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

KOULUTUKSET

Yksilöllisesti tarpeidenne mukaan rakennetut verkkokurssit, työpajat ja muut koulutukset

ASIAKASTAPAHTUMAT

Seminaarit, webinaarit ja roundtable-keskustelut liike-elämän ja juridiikan ajankohtaisista aiheista

AJANKOHTAISJULKAISUT

Uutiskirjeet, artikkelit ja blogit tuoreista ilmiöistä liikejuridiikan näkökulmasta

OIKEUSMUOTOILU

Oikeusmuotoilun tavoitteena on käyttäjäkeskeisyys