Lisäpalvelut
Asiakastoimeksiannoissa tarvitaan laaja-alaista osaamista, joka voi olla muutakin kuin juridiikkaa. Yksi keskeisistä tehtävistä on oikeudellisen tiedon hakeminen kansainvälisistä tietokannoista. Toisinaan taloudellisen aineiston tilastollinen analysointi nousee keskeiseen rooliin. Hyvin tavanomaista on, että asiakirjoja on käännettävä toiselle kielelle.
Tarjoamme asiakastyön tueksi monipuolisia lisäpalveluita tekoälystä ja asiakirjojen automatisoinnista inspiroiviin asiakastapahtumiin.
Lisäpalvelumme
Sopimusmallien laatiminen ja automatisointi asiakkaillemme
TEKOÄLY LIIKEJURIDIIKASSA
Sparrausapua tekoälyn hyödyntämiseen liiketoiminnassanne
TIEDONHAKU- JA RAPORTOINTIPALVELUT
Tunne asiakkaasi (Know Your Customer eli KYC) -selvitykset, toimialaraportit, lainsäädäntö- ja oikeuskäytäntökatsaukset sekä räätälöidyt tiedonhakupalvelut
Liikejuridiikan käännökset suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
KOULUTUKSET
Yksilöllisesti tarpeidenne mukaan rakennetut verkkokurssit, työpajat ja muut koulutukset
Seminaarit, webinaarit ja roundtable-keskustelut liike-elämän ja juridiikan ajankohtaisista aiheista
AJANKOHTAISJULKAISUT
Uutiskirjeet, artikkelit ja blogit tuoreista ilmiöistä liikejuridiikan näkökulmasta
Oikeusmuotoilun tavoitteena on käyttäjäkeskeisyys