Assistant (job advertisement in finnish)

Hyvä ASSISTENTTI

Haaveiletko urasta ja haasteista asianajoalan huipulla? Etsitkö työyhteisöä, jossa saat loistaa ja pääset kehittämään itseäsi ja omaa osaamistasi? Oletko tiimipelaaja ja innostava työkaveri? Hae meille tekemään uusia menestystarinoita!

Castrén & Snellman on liikejuridiikan konkari ja edelläkävijä. Autamme asiakkaitamme Suomen merkittävimmissä ja haastavimmissa toimeksiannoissa. Haastamme päivittäin itsemme, toisemme ja asiakkaamme, jotta voimme yhdessä rakentaa menestystarinoita. Meitä vie eteenpäin kipinä tarjota Suomen parasta asianajopalvelua ja olla alamme paras työpaikka.

 

Luo menestystarinasi meillä

Nyt etsimme kahta kokenutta ASSISTENTTIA vakituiseen työsuhteeseen Maksukyvyttömyysmenettelyt- ja Rahoitus-palvelukokonaisuuksiimme. Samalla olet osa assistenttitiimiämme, joka puhaltaa yhteen hiileen ja tarjoaa juristeillemme parhaan mahdollisen assistenttipalvelun. Maksukyvyttömyysmenettelyiden assistenttina hoidat konkurssipesien ja yrityssaneerausmenettelyiden itsenäisesti hoidettavia osa-alueita eli huolehdit esimerkiksi konkurssipesien kirjanpidosta ja laskutuksesta. Rahoitusryhmän assistentti puolestaan hallinnoi projektien ja asiakirjakokonaisuuksia ja työstää erilaisia rahoitusdokumentaatioita.

Täyden palvelun asianajotoimistossa voit muotoilla työnkuvastasi omannäköisen ja osallistua toimiston erilaisiin kehityshankkeisiin. Uskomme, että onnelliset työntekijät takaavat onnelliset asiakkaat. Huolehdimmekin työntekijöidemme kehittymisestä ja hyvinvoinnista tarjoamalla runsaasti mahdollisuuksia ammatillisen osaamisen kehittämiseen. Ylläpidämme työn iloa tukemalla runsaasti liikunta- ja kulttuuriharrastuksia sekä tarjoamme erilaisia yhteisiä hyvinvointi- ja virkistystapahtumia. Mahdollistamme joustavan työnteon ja tuemme sinua eri elämäntilanteissa.

 

Odotamme sinulta

  • tehtävään sopivaa koulutusta, esim. tradenomi
  • työkokemusta assistentin tehtävistä (kokemus maksukyvyttömyysmenettelyiden parissa työskentelystä luetaan eduksi)
  • erinomaisia tietoteknisiä taitoja sekä intoa itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen
  • aktiivista ja myönteistä asennetta - olet yhteistyötaitoinen ja oma-aloitteinen, mutta myös itsenäinen työ sujuu
  • hyvää/erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielitaito on eduksi
  • hyvää paineensietokykyä hektisissäkin tilanteissa

Tule mukaan tekemään kovia juttuja hyvässä hengessä!

Lähetä hakemuksesi viimeistään 17.2.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa assistenttitiimin esimies Heidi Pirhonen (020 7765 443 tai heidi.pirhonen@castren.fi).

 

Tutustu meihin myös Urapolku-sivustollamme

Täältä löydät Asiakastarinoitamme

Lue lisää arvoistamme

WHAT TO EXPECT WHEN APPLYING

If you think that Castrén & Snellman could be right for you, fill out our application form and tell us about yourself. If we don’t have your dream job open right now send us an open application. Read more about how we process the applicant data.

We read every application we get and use video interviews to get a better picture of you. In the video interview, you film yourself answering a few questions that we will send you by e-mail. You will have 2–4 days to make your video.

We will invite some applicants to a face-to-face interview at our offices. At this stage, you will be interviewed by your potential new supervisor, a member of our HR team and sometimes another possible future colleague. There may be more than one round of interviews.

If you are applying for a permanent position, an aptitude test run by Mercuri Urval will be a part of the recruitment process. We have worked with Mercuri Urval for many years, and their test supplements and deepens the information from the interview. You will also get a link to an English test for general language skills, which will be taken into account in the recruiting process.

We will let all applicants know the results of the recruitment process either over the phone or via e-mail.

Apply now